Obchodní podmínky

 

Kontaktní údaje

Provozovatel: Denisa Šumová
Sídlo: Krkonošská 169/1A, Liberec, 46007
IČO: 17693306
Fyzická osoba podnikající zapsána v živnostenském rejstříku – Městský úřad Liberec
Telefon: +420731 183 604
E-mail: info@berankovo.cz
Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat
neprodleně, nejpozději ve lhůtě tří pracovních dnů.


Jak probíhá objednávka?
V případě zájmu o zakázkovou výrobu bačkor nebo jiných výrobků, stačí napsat požadavky do zpráv na
Facebooku, Instagramu, do e-mailu nebo kontaktního formuláře na webových stránkách www.berankovo.cz/kontakt/, kde si domluvíme podobu výrobku a proběhne odsouhlasení
objednávky a potvrzení obchodních podmínek a po odsouhlasení návrhu, následné zaplacení zálohy.
Ceník najdete na facebookových stránkách v připnutém příspěvku nebo na webových stránkách.
V případě zájmu o hotové výrobky, které budu průběžně zveřejňovat na facebookových stránkách, mi stačí napsat
zprávu a já následně pošlu veškeré potřebné informace pro dokončení obchodu.


Za jak dlouho mohu výrobek očekávat?
Zakoupené hotové výrobky odesílám do 7 dnů od obdržení platby.
Bačkory a výrobky na objednávku odesílám do 4 týdnů od obdržení platby zálohy.


Kolik zaplatím za dopravu?
Využívám služeb Zásilkovny, v nejnutnějším případě také České pošty.
Poštovné a balné činí v naprosté většině případů 90 Kč v případě České pošty 100-120 Kč.
Poštovné do zahraničí, případně poštovné za velké či cenné balíčky, účtuji dle ceníku České
pošty/Zásilkovny + balné ve výši 5-50 Kč, záleží na velikosti a obsahu balíčku.


Je možné platit hotově?
Pouze v případě osobního převzetí v Liberci.


Kdy musím provést platbu?
V případě výrobku na míru po objednání a odsouhlasení zaplatíte nevratnou zálohu ve výši 50% ceny. Po
zhotovení výrobku doplatíte zbylou cenu.
Platí se předem na účet: 2985588011/3030


Co mám dělat, pokud dorazil poškozený balíček?
V takovém případě je nutné poškozený balíček nepřevzít a neprodleně mě kontaktovat! Zásilkovna ani Česká
pošta reklamaci neuzná, pokud se oznámí, až po několika týdnech od převzetí balíčku. Zásilkovna i Česká
pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do třiceti dnů od jejího přijetí.


Jak probíhá reklamace?
V případě zjištění vad má každý zákazník právo zboží reklamovat. Možnost reklamace se nevztahuje na
zboží poškozené nesprávným zacházením, případně na “vady” související s přirozenými vlastnostmi
materiálu (vlna a kůže jsou přírodní materiály, které mouhou mít jisté vady – Kůže může mít flíčky, vlna
může žmolkovat nebo obsahovat drobné rostlinné zbytky…). Reklamace se pak řeší individuálně – vrácení
celé částky, poměrné části, oprava, výměna za jiné zboží. Vše záleží na vzájemné domluvě a charakteru
vady. V případě oprávněné reklamace má každý zákazník právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při
uplatnění reklamace (poštovné, balné). Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů.


Vztahuje se na zakázkovou výrobu čtrnácti denní lhůta na vrácení zboží bez udání důvodu?
Zboží, které bylo vyrobeno, případně jen upraveno na přání zákazníka, není možné vrátit, na ostatní zboží se
tato lhůta vztahuje.